2011 m. liepos 14 d., ketvirtadienis

Temporary luck. 3






Nenorėjau tikėti viskuo, ką mačiau.
Mane gąsdino mintis, kad galiu mirti štai čia, dabar, šitoj švarioje laiptinėje.
Man prireikė trumpam atsikvėpti ir atsiremti į sieną. Įkvėpusi kelis gurkšnius oro pasijutau geriau.
Pagaliau žvilgtelėjau į viršun kylančius laiptus. Atidžiai apžvelgusi situaciją, pastebėjau, kad kiekvienam aukšte turi būti po 3 butus. Norėjau kuo greičiau pasislėpti, tad peršokusi po 3 laiptus, pakilau į pirmo aukšto aikštelę.
Klibinau kiekvienas duris iš eilės, tačiau nė viena nepasidavė.
Beprotiškai bijojau aukščio, tad nusprendžiau nekilti aukščiau 3 aukšto.
Antrame aukšte jau troškau pasiduoti, bet kažkas galvoje pasiskundė, kad nepabandžiau 3 aukšto.
Gūžtelėjau ir pagalvojau - ei, ar turiu ką prarasti?
Lėtai lipau, kol prieš akis atsirado identiškos pirmiems trims aukštams durys. Paklibinau pirmas - nieko.
Paklibinau antras - nieko.
Įniršusi griebiau trečias, kai šios netikėtai atsidarė.
Šokiruota spoksojau į tamsą už šių durų. Širdis daužėsi kaip pašėlusi.
Nesugebėjau suprasti - ar eiti pro jas ar ne.
Atsipeikėjusi nusipurčiau ir mano akis užkabino iš kitos durų pusės esančius raktus, įkištus tiesiai į rakto skylutę.
Prie raktų buvo prikabintas laiškas su užrašu "Kitiems."
Net nepagalvojusi griebiau laišką ir atplėšiau jį. Atsitūpiau tiesiai priešais duris ir įnikau skaityti.

Kaip matau, radai mano butą. 

Pasidarė įdomu, kaip jis galėjo matyti, kad radau tą kvailą butą. 
Man nėra įdomu, kiek jau laiko čia klajojate. Man tik svarbu, kad jūs turėtumėte kur apsistoti.
Taip pat, prašau, net nebandykite sužinoti, kas aš esu. Tai jums nereikalinga.
Iki to laiko, kol jūs perskaitysit laišką, manęs jau seniai nebus. 
Aš, kaip ir jūs, esu gaudytojas. Gaudau tą demonų išsvajotajį Princą. 
Jei esate naujas gaudytojas, ir nieko neišmanote apie šią vietą, prašome skaityti toliau. 
Jei esate senbuvis - praleiskite laišką, jums jo nereikės. Tiesiog naudokitės butu.
Gaudytojų taisyklės:
1. Dieną neikite laukan, jei nenorite pragaro. Naktį yra saugu.
2. Penktadieniais nekiškite nosies į lauką, nebent būtų butinybė. Sekmadieniais eikite į bunkerius po namais, nebent norite būti nušluoti nuo žemės paviršiaus.
3. Dėl maisto nesijaudinkite - demonai jo parūpina parduotuvėse, kad gaudytojai nemirtų per dvi savaites.
4. Tai, ką dabar parašysiu, turėtų jus išgąsdinti. 
Jei norite, kad pasaulis dingtų iš visatos - ieškokite Princo. Bet maldauju, jei esate geros širdies, pasiaukokite po dviejų savaičių, kaip ir visi kiti. 
5. Slėpkitės. 
Jūsų jau dingęs draugas, 
x.
Kodėl aš taip ir nujaučiau, kad man teks mirti? Arba galėčiau ieškoti Princo... 

Staiga laiško apačioje pamačiau dar vieną mažytį prierašą.

Princas kažkuo susijęs su mėlynomis ugnimis. 

Tai vakar mačiau Princą?  Tos mėlynos ugnys... 
Na, dabar bent jau žinau, kad dvi savaitės ir aš dingsiu. Be baimės puoliau tiesiai į butą, užtrenkdama paskui save duris.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą