2011 m. gegužės 6 d., penktadienis

Pasakoja Sofi. Linksmybės.

  Vakarėlis buvo neblogas. Čarlzas supažindino mane su beveik visais ten buvusiais žmonėmis. Šnekučiavomės su jo pussesere, kai prie mūsų priėjo žema tamsiaplaukė mergina. Ji nebuvo ypatingai graži, nors iš laikysenos buvo matyti, kad mano, jog visas pasaulis jai po kojomis. Vilkėjo atvira  juoda suknele.
  Jai dar nespėjus prabilti, supratau, kad kažkas bus.
  'Čarlzai, galime pasikalbėti.?' žavingai nusišypsojo.
  Nulydėjau juos susirūpinusiu žvilgsniu. Mačiau, kaip Čarlzas tarsi pakerėtas nuseka paskui ją į antrą aukštą. Nebesuvokiau, ką kalba mano pašnekovė.
  'Atleisk, kad pertraukiu, bet gal gali pasakyti, kas ta mergina.?' nejučia ėmiau kalbėti prancūziškai. Laimė, ji taip pat mokėjo šią kalbą.
  'Tai jo buvusioji. Nikolė.' sumurmėjo ji. 'Nemanau, kad gerai padarei jį išleidusi, nes...'
  Likusios sakinio dalies nebegirdėjau, nes mintyse vardinau visus keiksmažodžius visomis kalbomis, kurias mokėjau.
  'Atleisk.' sušnabždėjau ir tvirtu žingsniu ėmiau lipti laiptais.
  Vieno miegamųjų durys buvo praviros. Už jų karštai bučiavosi Čarlzas ir Nikolė.
  Jaučiau, kaip akyse kaupiasi pykčio ašaros. Negalėjau sau leisti būti apgailėtina, tad pakelta galva grįžau į vakarėlį. Greitai pasičiupau taurę kokteilio ir iš karto išgėriau. Pasiėmiau dar vieną. Toliau bendravau su svečiais, tarsi nieko nebūtų buvę.
  Spėjau ištuštinti tris stiklines, kol tie du nulipo žemyn. Priėjau prie Čarlzo.
  'Jeigu manai, kad gali mane šitaip žeminti, labai klysti.' sušnabždėjau jam. Tada išpyliau taurę mėlyno gėrimo ant baltų jo marškinių. 'Su  gimtadieniu.!'
  Priėjau prie vieno Čarlzo draugų. Tai buvo gražus aukštas šviesiaplaukis žaliaakis ir šiek tiek išgėręs vaikinas.
  'Metai, man reikia tavo pagalbos.' švelniai pasakiau. Žinojau, kad sutiks. 'Viršuje rasi tris raudonus lagaminus. Nunešk juos žemyn, gerai.?'
  'Žinoma.' nusišypsojo.
  Po poros minučių jau buvo šalia su mano bagažu. Mečiau paskutinį neapykantos kupiną žvilgsnį į Čarlzą ir, įsikibusi Metui į parankę, išėjau iš to buto. Čarlzas bandė pasivyti mus, tačiau, kai išėjo į lauką, mes jau sėdėjome taksi.
  Jeigu jis būtų mane pažinojęs, būtų supratęs, kad toks pažeminimas jam kainuos brangiai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą