2011 m. sausio 4 d., antradienis

Tuya part 2.

Einu ilgu veidrodžių koridoriumi. Nematau savo veido. 
Išryškėja Tavo veidas. Jis kažką man sako, bet aš negirdžiu.
Šaukiu, bet tu tik šypsaisi. Tu sustingsti. 
Trenkiu kumščiu per veidrodį ir jis dūžta.
Man skauda.
Grįžk, prašau.
Prašau...

* * *

Sėdžiu Yui mašinoje. Ji žvelgia į mane susirūpinusiu žvilgsniu, tačiau nieko neprataria. Gal taip ir geriau. 
Stengiausi negalvoti apie paskutinius prisiminimus. Nusprendžiau juos ištrinti visam laikui, o pasilikti tik tuos, kur Hinata vis dar su manimi. 
Tyliai atsidūstu ir pridedu galvą prie lango, stebėdama prabėgančius Tokijo pastatus. Viduje nebėra nei vieno jausmo. Net užuominos. Jaučiuosi tuščia. Tiesa, tas jausmas man visai patiko - jis geresnis nei skausmas, tiesa?
Mašina sustojo. Ryškiai švietė didelis užrašas "Hachi". Užsimečiau striukę ir atidariau dureles.
-Tikrai nori ten būti viena? 
-Taip. Dėkui už viską, Yui.
-Skambink, jei ką, okay? - girdėjau nepritarimą jos balse. Ji nenori manęs palikti vienos.
Šyptelėjau ir užtrenkiau dureles. 
Atsikvėpusi atsisukau į "Hachi" studiją. Kad ir kaip būčiau norėjusi verkti, negalėjau sau to leisti. Mudu su Hinata esame pabrėžę, kad čia gali vyrauti tik laimė ir džiaugsmas. 
Kuprinėje susigraibiau raktus ir atidariau duris. 
Tamsu.
Greitai įjungiau šviesą. Tamsa šiuo metu nebuvo man reikalingiausias dalykas. Įkvėpiau šokio kvapo.
Lėtai persirengiau. Besirišdama batraiščius mąsčiau apie rytojaus susitikimą. Svajojau turėti savo šokių grupę, bet mano ieškojimai buvo bevaisiai, kol neatsirado Facele55 cru. Yui aiškino man, jog šie vyrukai nurautų sceną, jei jiems kas leistų, bet šmaikščiai pridūrė, kad jie dar nesusidūrė su manimi. 
Prijungusi savo iPod prie aparatūros, žengiau kelis žingsnius į salės vidurį. 
Užgrojo Drake - Find Your Love
Kelias akimirkas stovėjau užsimerkusi ir įsijaučiau į muziką, į savo širdies dūžius ir nesuvaldomą ritmą.
 
I'm more than just an option
Hey, Hey, Hey
 
Iškėliau rankas į viršų. Greitai atjungiau visas mintis, visus apibrėžimus ir leidau savo kūnui judėti sava linkme. 
Mano širdis dabar dirbo tik pagal šį ritmą.

Refuse to be forgotten
Hey, Hey, Hey
 
Naudojau visą salę savo kūrybai. Gyvenau tik šokiu. Jis mane palaikė. Jis man padėjo susigrąžinti dalelę savęs. 

I took a chance with my heart
Hey, Hey, Hey
And I feel it taking over
 
Daina ėjo po dainos. Nejaučiau laiko tėkmės, tiesą pasakius, nenorėjau žinoti, kokios būtų pasekmės, jei sustočiau. Norėjau šokti ir šokti, tiesiog naudotis šia proga, gyventi šia akimirka. Vėl užgrojus Find Your Love mano raumenys mane sustabdė. 
Kelių sekundžių man užteko suprasti, kad jis man nebuvo geriausias draugas. 
Aš jį mylėjau. 
Mylėjau taip, kad būčiau padariusi viską dėl šio žmogaus. 
Susmukau ant grindų ir pirmą kartą buvau laiminga, kaip niekas kitas pasaulyje. 
Supratau, jog niekas nesugebės numušti manęs nuo manojo kelio. Vienu metu, tik vieną akimirką, pajutau jo rankas ant mano pečių. Girdėjau tylų šnabždesį "Šaunuolė, mano Tuya." Man reikėjo tiek nedaug, kad rasčiau jėgų judėti toliau.
Šypsodamasi atsistojau ir vėl pasileidau muzikos ritmu.
 


 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą