2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Tuya part 3.

Guliu žolėje.
Stebiu dangų. 
Pasisuku į vaikiną, gulintį šalia manęs. Jis man nepažįstamas.
Kas jisai? 
Jis nusijuokia ir sako:
"Tu šalia. 
Ir man gerai"

* * *

Iš "Hachi" išėjau tik paryčiais. 
Gėriau kavą, kurią pasidariau studijoje. Visada maniau, kad tai geriausia idėja "Hachi" - nusipirkti arbatinuką.
Jaučiausi gyva. Ir laukiau nesulaukiau kelionės į "Mai cafe". 
Išgirdau skambant savo telefoną. Jis linksmai čirškė, nesvarbu, kad prieš savaitę skrido į sieną ir dalys gan stropiai išsilakstė į visas keturias puses. 
Pažiūrėjau į ekraną. 
-Yui?- priglaudžiau telefoną prie ausies.
-Eeeei, žmogau, nieko tokio, jei priimsim ne tik bičus? Yra dar dvi merginos, kurios trokšte trokšta su tavim šokti. - linksmai subėrė ji.
-Kuo daugiau, tuo geriau. - nusijuokiau. 
-Super. Tai šiandien 1 valandą susitinkam Mai.
Padėjau ragelį. Su termo cup rankose skubėjau link savo namų. Norėjau pajusti dušo vandenį ir atsigauti po nakties siautimų studijoje. Sukrapščiusi raktus, pagaliau atrakinau savo duris. 
Pirmas vaizdas, kurį pamačiau, buvo mano ir Hinatos nuotrauka, kabanti ant sienos. Priliečiau ją pirštu ir nusišypsojau. 
Palindusi po dušu iškart pajutau, kaip raumenys atsipalaiduoja. 
Kaip ir visada, mano namuose visu garsu skambėjo muzika. Kažkodėl negalėjau atsiklausyti Find Your Love. Išlipusi iš dušo, susiradau savo mylimiausius drabužius ir apsiaviau spalvotuosius kedus, kurie labiausiai tiko prie mano plaukų. Pasidažiusi susikroviau būtinus daiktus į kuprinę ir užmečiau akį į laiką - 12:00
Niūniuodama išskubėjau iš namų ir pasileidau "Mai cafe" link. 

* * *

Vos tik pravėrus Mai duris mane pasitiko Yui. 
-Jėga, tu atėjai. O aš maniau, kad nusiskandinsi duše ar persigersi kavos.
Atsidusau ir stipriai apkabinau Yui.
-Kur ta Crew? - sušnibždėjau jai į ausį. 
-Štai ten. Jie man visą pusvalandį ūžia ausis, kur tu. - sukikeno Yui.
Pasukome į vieną iš didesnių V.I.P kambarių. Žengiau žingsnį į kambarį ir išgirdau gitaros garsus. 

Hi
Girl you just caught my eye
thought I should give it try
and get your name & your number
go grab some lunch & eat cucumbers
WHY, DID I SAY THAT?
I don’t know why.
But you’re smilin’ & it’s something’ i like
on your face, yeah it suits you
girl we connect like we have bluetooth

Vaikinas, truputį sukeltais plaukais, rimto hip hoperio drabužiais ir beprotiškai gražiu balsu, dainavo gan kvailą dainą, kurią neseniai atradau internete. Pasišiaušiau. Aš jos niekam nerodžiau, kaip jis galėjo ją sužinoti?
Taip, tai idiotiška, manyti, jog kas nors kitas, naršantis internete jos neužtiktų, bet vis tiek kiekviena jo išleista nata mane siutino.
Pamatęs mane, pradėjo intensyviai spoksoti ir dainuoti tiesiai man į akis.
I don’t know why
I’m drawn to you
Could you be the other one so we’d equal two?
and this is all based on a lucky chance
that you would rather add then subtract

Baigęs dainuoti sulaukė milžiniškų ovacijų. Pasilankstė ir visiems padėkojo. Stoviu čia jau dvi minutes, ir negaliu pakęsti šio vyruko. Kad ir kaip būtų keista, man pasirodė, kad jau esu kažkur jį mačiusi. 
Yui paplojusi, sušuko:
-Štai, jūsų ilgai laukta, garsioji, nuostabioji ir geriausioji - TUYA. 
 Apsidžiaugiau sulaukusi didesnių ovacijų, nei vaikinas.
Yui supažindino mane su kitais grupės nariais.
-Iš kairės į dešinę - Yuuka, Namine, Kyuu, Ni~ya, Narek, Tachi ir Chiyu. 
To vaikino, kurio jau nemėgau vardas buvo Ni~ya? Koks durnas vardas. 
Be baimės žiūrėjau į savo naują grupę. Prasidėjo tai, apie ką svajojau visą gyvenimą nuo pat mažens.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą