2011 m. sausio 20 d., ketvirtadienis

Tuya part 5.

-Atmerk akis.
-Negaliu.
-Žinau, kad sunku, bet
pabandyk.

* * *


Paspyriau akmenuką ant gatvės. Namine nusijuokė ir atsikabinusi nuo manęs, nuskubėjo pašnekėti su Tachi. Turbūt šypsojausi per daug smarkiai, nes Yuuka paklausė, kas nutiko, kad atrodau tokia laiminga.
-Nieko. Tiesiog džiaugiuosi, kad suradau jus. Gaila, kad Hinata negalėjo susipažinti su jumis. . . -staiga nutilau. Užplūdo liūdesys.
Yuuka apglėbė mane rankomis ir greitai nušluostė ašaras.
-Yui sakė, kad netekai brangiausio draugo. Bet šiandien užmiršk apie tai, juk lekiame pašėlti.- padrąsinamai nusišypsojo ji. -Jei norėsi, galėsiu išklausyti tavęs, kai nakvosi pas mane.
-Aš nakvosiu pas tave?
-Nieko negirdžiu!- sušuko ji ir nulėkė prie kitų. 
Prikandau lūpą, jau šiek tiek apsiraminusi. Tada pajutau ranką ant savo pečių.
-Yuuka, aš nieko nepažadėjau apie nakvojimą. - pradėjau šnekėti.
-Mano vardas pasikeitė? -išgirdau pažįstamą, šlykščiai gražų balsą. 
Nusimečiau jo ranką ir bandžiau užmušti jį žvilgsniu. 
Ni~ya piktdžiugiškai žvilgtelėjo į mane. Įsižiūrėjau į jo akis - jos buvo skaisčiai mėlynos, su keliais žaliais dryžiais. Suvokusi, kad užsižiūrėjau, nusisukau ir pagreitinau žingsnį.
-Žinai, tu mane nervini. -sušuko jis.
-Nesijaudink, jausmas abipusis!-atkirtau jam įsikabindama į Yui ranką. Ji nustebusi pravėrė burną. 
-Tu jo nemėgsti?
-Yui, visada maniau, kad tu pastabi, bet nesuprantu, kaip neatkreipei dėmesį į mano antipatiją tam asilui?-burbtelėjau.
Ji pažiūrėjo į mane lyg būčiau iškritusi iš dangaus.
-Jūs akivaizdžiai vienas kitam patinkat.
-Ką tu šneki, jis man jau sugebėjo įgristi iki gyvo kaulo.-pasišiaušiau.
Yui tik papurtė galvą ir nusijuokė. 
-Paminėsi mano žodį, brangi drauge.
Mirktelėjusi man, nukreipė kalbą į klubą. Apsižvalgiusi mačiau naujų draugų veidus - patenkintus, džiugius, aistringus. Jie visiškai skyrėsi nuo kitų žmonių veidų, kuriuos mačiau prieš įvykį su Hinata ir mašina. . . Nutariau įsiminti šį vaizdą ir pasilaikyti jį liūdnai dienai.
Pagaliau pasiekėme klubo duris. Atsisukau į savo šeimą:
-Šis klubas leidžia geriausią šalyje muziką. Prašau tik vieno, nepersigerti ir nenugriauti klubo - kad galėtume čia atsibelsti dar ne kartą. 
Mano kalbą pasitiko džiugus pašnekesys. Pakėliau kumštį į orą ir sušukau:
-PIRMYN.
Įlėkėme į klubą pirmieji, nes vienas mano pažįstamų visada buvo šio klubo apsauginis. Suplojau su juo rankomis ir apsikabinau. Jis pasilenkė prie manęs.
-Kas ta mergina geltonais plaukais su ilga kasa?-sušnibždėjo.
-Namine.-atsakiau.-Gauti jos numerį?-šelmiškai paklausiau.
Jis šyptelėjęs linktelėjo ir grįžo prie savo darbo. Apžiūrėjau salę. Erdvi, tamsi ir su daugybe klubinių švieselių. Išgirdau muziką - grojo Deadmau5 - Some Chords.
Viduryje aikštelės jau sukiojosi keli žmonės. Tarp jų pastebėjau ir Chiyu apsikabinusį Yuuka, taip pat šoko ir Kyuu su nepažįstama mergina. Pasukau link baro, prie kurio sėdėjo Yui, Namine, Tachi ir Narek. 
Narek ištiesė man kokteilį. Pagriebusi jį bei net nepaklaususi, kas ten yra, išgėriau pusę stiklinės. Nusišluoščiau lūpas atgalia ranka, o Narek jau klausė, ar norėčiau dar vieno. Ištuštinusi likutį stiklinėje linktelėjau. Buvau tvirtai apsisprendusi šiandien pamiršti visas bėdas alkoholyje. Juk merginai irgi reikia pasijusti laisvai po tiek įvykių.
Po dar kelių stiklinių pastebėjau, jog tarp mūsų nėra mano nemėgstamiausio žmogaus. Pasilenkiau prie Tachi.
-Kur Ni~ya? 
Jis įbruko man į ranką gėrimą ir pagūžčiojo. Susiverčiau tai, kas joje buvo, į gerklę ir nuskubėjau į šokių aikštelę. Pajutau norą šokti. Beprotišką norą. 
Įlindusi tarp debesies žmonių, pradėjau šokti. Kaip tyčia po klubą pasklido The Glitch Mob - Bad Wings. Jaučiau, kaip galva sukasi nuo išgerto alkoholio kiekio, bet stengiausi nekreipti dėmesio į tai ir leisti kūnui šokti sava linkme. 
Nežinojau, kaip, kada ir kodėl ant manęs atsidūrė kažkieno rankos, bet supratau, jog judame vienu ritmu. Nežiūrėjau į jo veidą, tik jutau jo kūną. Jo judesius. Jo kvėpavimą.
Rankos slydo mano liemeniu ir kaklu. Aš savųjų taip pat nevaldžiau - negalėjau sustoti. 
Pasikeitus dainai į Alph-a-bit - Take Off  judesiai intensyvėjo. Nebesupratau, kas vyksta.


Gonna take off, take off
Open your eyes
Gonna take off, take off
'Cuz they ain't seen us commin'

Nesusivaldžiau ir sugriebusi jo veidą į savo delnus, savo lūpomis radau jo lūpas. Jis atsakė karščiau, nei aš tikėjausi. Mėgavausi kiekvieną akimirka, kiekvienu lūpų prisilietimu. Jis pakėlė mane nuo žemės ir dar stipriau pabučiavo. 
Kai sustojome, muzika jau buvo įpusėjusi. Pirmą kart nuo mūsų šokio pradžios, pažiūrėjau į jo veidą. 
Kažkas trenkėsi man į smegenis. 
Stovėjau glėbyje žmogaus, kurio nemėgau visomis savo ląstelėmis.
Ni~ya.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą