2011 m. sausio 25 d., antradienis

Tuya Part 6.

Vėl žiūrėjau jam į akis. 
Jis gulėjo priešais mane žolėje. 
Paėmęs mano ranką tarė:
-Aš šalia.

* * *

Atstūmiau Ni~ya rankas. Jis bandė vėl mane pagauti.
-Patrauk rankas šalin. - sušukau. 
Stovėjau prieš jį ir nedrįsau pakelti akių į jo veidą.
-Prieš kelias akimirkas jaučiau tavo norą, kad turėčiau daugiau rankų. - suirzo Ni~ya.
Po klubą pasklido nuostabūs Ellie Goulding - Lights garsai. Svaigo galva. Tada pakėliau akis.
Pamačiau troškimo kupiną atspindį. Jo rankas, besitiesiančias link manęs. Pajutau, jog nebeišstoviu vietoje. Pažvelgusi į šoną nustebau - pasaulis sukosi. Ni~ya rankos apsivijo mane. Nugirdau kelis šūksnius "Atsargiai". 
Nusijuokiau, matydama draugų susirūpinusius veidus. 
Apalpau.

* * *

Šypsojausi. Nežinia kodėl, bet sapnas buvo juokingas. 
Jame su visa Facele55 crew ėjome į klubą, ten truputį per daug išgėrusi pradėjau bučiuotis su Ni~ya. 
Jetau, būtų buvę baisu, jei tai būtų įvykę iš tikrųjų. 
Buvau apsikabinusi pagalvę, tad truputį patryniau nosį į ją. Staiga pagalvė sujudėjo.
Žabiškai atsikėliau ir išvirtau iš lovos.
Susigriebusi galvą pasižiūrėjau, kodėl pagalvė judėjo.
Į mane iš viršaus žvelgė mėlynai žalios visiško idioto akys.
Kaip galėdama greičiau atsistojau ir pradėjau trankyti Ni~ya su pagalve.
-KĄ. TU VEIKI. MANO. LOVOJE. - šaukiau su kiekvienu trenksmu.
Ni~ya sugriebė pagalvę ir parvertė mane ant lovos, pats su rankomis prispausdamas mane, kad negalėčiau pajudėti.
-Vakar visą kelią namo maldavai manęs, kad miegočiau kartu. Supratau tai tiesiogiai. 
Jis kalbėjo visiškai rimtai. 
Spyriau su koja, bet nepataikiau ir jis atsidusęs prispaudė ir jas. 
-Tuya, aš nekaltas, kad vakar prisigėrei ir neatsimeni, kas vyko. Nors norėčiau, kad atsimintum vieną trumpą vietelę. - paskutinį sakinį Ni~ya pabrėžė linksmiau, nei man norėtųsi.
-Nesijaudink, atsimenu kiekvieną šlykščią minutę, ir žinau, kad ji nebepasikartos. - atšoviau jam ir pagaliau nustūmiau rankas. - Einu vonion. Jei dar kart atsirasi mano lovoje - išmesiu iš buto. Ir be to, yra atskiras kambarys. Nesirodyk man akyse.
Piktai trenkiau vonios duris jam prieš nosį. 
Atsirėmusi į duris lėtai nuslydau žemyn. Apsikabinau kelius ir laukiau, kol išgirsiu užsidarant mano kambario duris. Tada pravirkau.
Hinata, kodėl šitaip mane kankini? 
Puikiai žinojau, kad dievinau kiekvieną minutę tame klube. O labiausiai, kad ir kaip to negalėčiau pakęsti. . . Ni~ya rankas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą